lidmer Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 men hur svårt kan det va o start en clanm eller?? sj har jag en vi är Rscc och ownar dom flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 men finns det inget sätt att liksom göra en clan som battle.net/blizzard har hittat på som i warcraft III, annars går man ju bara omkring och säger att man har en clan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Jag har clan .. men jag är inte ledare sorry fråga en ledare .. dom vet föresten är d inte bäst att ha seten jag har 88 clean ists Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Jag har clan .. men jag är inte ledare sorry fråga en ledare .. dom vet föresten är d inte bäst att ha seten jag har 88 clean ists sluta sluddra och para så man fårstår???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.