admin Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Antingen skriver du till fel nummer eller fel text. Eller så är det något fel med ditt vodafone.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 skriv DITT medlemsnummer rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jag har kollat ALLT det står att sms:et fortfarande inte har levererats! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 DET FUNKAR JU INTE MED FUSKA VIP HELLER! :angry: (§1.10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Kontakta din operatörs kundtjänst. Vodafones om jag inte minns fel så de kan kolla upp varför det inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 var då?????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 var då?????????????? http://www.vodafone.se/200.jsp?flash=yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ok tack öhh vad skall jag skriva? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ok tack öhh vad skall jag skriva? <_< Du kan väll testa med något liknande detta?? Jag kan inte skicka meddelanden med min telefon, vad är fel? är det mina inställningar, eller är det vodafon? Vad sägs som det? Men har du förlorat några pengar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Dock kan det vara fel på att just BetalSMS strular för, vilket det här är. Kan berätta iaf att vi för 13 min fick in ett SMS iaf vilket tyder på att felet inte ligger hos oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 jag har inte förlorat pengar, det är inte sms funktionen det är fel på det går att skicka till tex kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 (redigerat) ja! nu fungerar det! tråden kan låsas Redigerat 20 Januari 2005 av Falconeric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.