Gun Guy Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Det var en tjej i Twiligt Town eller vad det nu hetter som hadde ett truble. Hon sa att hon var kär i en gubbe som stack till en rugerport afär och att jag skulle prata med han där. Men jag har kollat alla afärer även i underjorden men kan inte hitta han. Snälla hjälp mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keep-smiling Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 kan inte hjälpa dig för jag vet inget om spelet! kan inte någon visa någon bild från spelet eller något sånt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Om du inte kan hjälpa mej varför svara du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 :evil: Ååååhhhh vilken tid det tar. Har ingen där ute löst trublet eller? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 :evil: Åååhhh 4 dagar och inget svar. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 är det inte han vid hamnen på rougeport Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaz Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 det är han fula snubben som äger baren nedanför hotellet i rugeport Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg