Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 skriv upp era pokemon lag... och deras attacker..... medan ni skriver så spelar jag en fin melodi på min gitar :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 mitt lag: Trapper(Flygon) Onal(Sceptile) Kai(Kyogre) Sahima(Swellow) Rippi(Rayquaza) Happy year(pelipper) poäng 5/10.... jag e inte så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) mitt team mewtwo lv 100 atk:recover,pshycic,thunder,icebeam rayquaza lv 100 atk:fly,outrage,overheat,surf lugia lv 100 atk:auroblast,pshycic,hydropump,recover ho-oh lv 100 atk:scared fire,fire blast,fly,overheat tyranitar lv 100 atk:crunch,earthquake,mega punch,shadow ball charizard lv 100 atk:fly,flamethrower,dragon claw,earthquake nu har ja skrivit attackerna Redigerat 16 Januari 2005 av _Reaper_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Reapers poäng: 9/10...... du glömde att skriva attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 nu har ja skrivit attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 poäng: 9/10....... inte en enda combo attack men ett starkt och coolt lag :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 tack !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 ingen orsak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) Mitt Team på Ruby: Kabutops lv 65 Espeon lv 63 Swellow lv 61 FireRed: Tyranitar lv97 Piloswine lv97 Togetic lv 98 Kingdra lv95 Ampharos lv94 Espeon lv97 images Redigerat 16 Januari 2005 av Rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 På Ruby: ngn jag tränar ngn jag tränar Linoone lv 48. Item: vet inte. Attacker: Headbutt, Covet, Strength, Tackle (har med den för att få saker med Pick Up och Covet) Kingdra lv 53. Item: inget. Attacker: Water Pulse, Ice Beam, Twister, Hydro Pump Swellow lv 61. Item: inget. Attacker: Aerial Ace, Endeavor, Hyper Beam, Fly (det är nog ganska uppenbart varför jag har med mig Swellow) Seaking lv 63. Item: Shell Bell. Attacker: Surf, Waterfall, Horn Drill, Peck Fire Red: Poliwhirl lv 63. Item: King´s Rock. Attacker: Surf, Hypnosis, Hydro Pump, Body Slam Hypno lv 63. Item: inget. Attacker: Psychic, Confusion, Hypnosis, Headbutt Pidgeot lv 50. Item: inget. Attacker: Wing Attack, Fly, Quick Attack, Featherdance ngn jag tränar ngn jag tränar Egg Här är de som jag just nu har med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Perisoreuss poäng: 5/10.... inte en enda combo..... sorry.........träna lite mer..... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Rockodiles poäng: 0/10.... du har inte skrivit Attacker :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg