fredrikm92 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) för länge sen Blockerade jag min kusin och nu varje gång jag startar Msn så är hon blockerad hur många gånger jag än har tryckt på "tillåt"!! :angry: det börjar bli jätteirriterande! vad ska jag göra? Redigerat 16 Januari 2005 av fredrikm92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 du kan nog bara göra en sak: installera om msn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 jag installerade precis msn messenger 7.0 men det håller fortfarande på!!!!! vilken dator jag än loggar in på,till och med i skolan! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 kompislistan är kopplad till ditt .net passport, inte till programmet. altså kan du installera om bur mkt du vill, det gör ingen skillnad. har själv märkt denna bugg, men för mig så blev min kompis inte blockad längre efter ett tag på nåt sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Ta bort han och lägg till han igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 deet funkaar inteeee!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 hmm.. då ä de ju illa. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 hmm.. då ä de ju illa. :blink: jaa,det är as störande!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Att ta bort och lägga till en blockad användare fungerar inte eftersom blocken är gjord på sånt sätt att den stannar kvar även efter borttagning av kontakt från lista. Om du inte har testat redan bör du gå in i Verktyg->Alternativ->Sekretess och sedan flytta över namnen från blockeringslistan till Tillåt. Detta fungerar iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.