Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) Mystery Gift på FireRed Detta är dötsänkelt,gå till en Pokemon Mart och så finns en liten lapp på disken.Skriv Link Togheter With All,Det kommer då ett utropstecken över Affärs-snubben,sen säger han typ. "Do you know about Mystery Gift?Here do you get Mystery Gift." Spara och stäng av.Sen så kommer det att stå Mystery Gift på menyn innan spelet. TESTAT AV FISHARMARIO :) Redigerat 6 Augusti 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 bravo :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Tack jag vet (nästan) allt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Fin bild jirachi girl men var i spelet är det där? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 bravo :lol: Infoga inte i onödan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag fattar ej vad bilden har och göra här men den kommer från Pokemon Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 hehe.... bilden e från spelet emerald........ ursäkta om jag gillar att visa andra bilder :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Mystery Gift...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Mystery Gift...... Vad menar du med det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 vet inte,jag spammade just tror jag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Man kan spamma skit mycket man får ändå ingen varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 (redigerat) [EDIT] Redigerat 6 Augusti 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg