public Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Hallå jag har ett problem med san andreas ?! När jag åker till pilot skolan och ska ta pilot kortet så klarar jag dom 2 första grenarna men när jag kommer till den tredje så klarar jag det icke.. det e den grenen man ska flyga igenom ringarna men när jag ska lyfta mitt plan så måste jag vända och flyga ditt igen för att få tillräkligt med höjd för att komma igenom den första ringen och sen när jag har åkt igenom alla ringar så får jag o% klarat av grenen asså jag fattar inte vad man ska göra för att klarar den HJÄLP mig nån snälla har hållt på med den sk*t länge nu...... :( Tack på förhand../Public Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Du kanske inte kan komma högre för att du inte fäller in hjulen? O man måste klara dt på en viss tid.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
public Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jaså man måste fälla in hjulen :lol: vilken trycker man på då? tack så mycket för erat svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_bull Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 du trycker på r3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicke_the_evil Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jag tycker att circle airstrip and land är jätte svår. Har någon tips????? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Vad är det man ska göra?? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 köra runt flygplatsen och sen landa kanske... daah :bah: . . men de ä ju inte svårt... va ä ditt problem.. svårt att träffa ringarna lr vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicke_the_evil Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 neee ringarna e as lätta men ja är dålig på att landa om ja landar perfekt så kommer ja typ 1-5 sek för sent till guldtiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 hm... ja vet inte va du ska göra då... de e bara att köra på... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Man måste bromsa MKT så att flygplanet inte kommer upp i luften efter att man har landat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg