Snookis Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 hur får man milotic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Fånga en Feebas och träna den och ge den så många "littleblue" pokémonblocks som möjligt så att den får fullt i beuty! lycka till! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Fånga en Feebas och träna den och ge den så många "littleblue" pokémonblocks som möjligt så att den får fullt i beuty! lycka till! :kung: Ett tips hög level och låg feel på pokeblocken är bättre. Som: Level: 22 Feel: 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 men hur f*n får man febas-----------}fusket fungerar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 den är svår att fånga jag har fångat den en gång med superrod utanför där man får castform....kommer int ihåg vad de hette tyvärr... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Va jag har typ 20 såna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 men hur får men den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag tror att Trendy Phrase i Dewford har ngt att göra med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 det har vi sagt,men det var ändå bra att ta upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg