Dark_samus Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 nån som säljer lr vet var man kan köpa zelda collectors edition??? har letat överallt sen 6 månader men hittar ingen, bara en gång en som var begagnad men hadde inte pengar då så ja kunde inte köpa den sen dagen därpå var den borta <_< nån som säljer????(lr vet var de finns??) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 få gå till nåt ställe där dom köper begagnade! Går inte att köpa nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ja men de e de som e problemet,hittar inga begagnade lr nya!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Jag såg det på NK i stockholm förra året. Jag har inte sett det på något mer ställe. Det kostade 199 kr. Verkligen prisvärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Jag fick Zelda Collectors Ediotion på köpet när jag köpte Gamecube i Elgiganten.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 cebra beställde sitt av Club Nintendo för 50:- men det går inte nu nej :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 e de nån av er då som känner nån som säljer zelda CE lr nån av er som säljer sin zelda CE?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag hittar den inte där. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Så här fick ja den: Jag såg på nintendo.se att om man registrerade sej fick man eon ticket men innan första magasinet kom så hadde dom bytt till zelda ce (mycket stolt över att jag fick ett game cube julen innan det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag bästtelde mitt i en tidning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Fick det när jag registrerade mig på CN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Du kanske kan hitta på Tradera. Inte för att jag e inne där. Själv har jag Zelda: CE Bytte till mig av en kompis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg