NooR Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Jag e i fire temple Och har 2 nycklar o ja vet nt hur man får hammaren och Hur man kommer upp i dörren som e låst i rummet där sån eld går på marken om och om? TACK PÅ FÖRHAND SNÄLLA HJÄLP :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 hej hej. är du i Fire Tempel :P vad ska du då ha Iron Boots till :P behöver du fortfarande hjälp? jag vill gärna hjälpa dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 hehe ja har 2 nycklar o undrar hur går man upp ti de rummet i fire temple där de låst o elden går om och om hela tiden:) Tack:D puss haj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 jag e i d rummet där sån eld Går och om man ställer saj på sånn Träpinne fast d stort o så undviker man elden... ha d fett ses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 ja fast de sån dörr man måste ha nyckel med .. o ja har 2 nycklar problemet e hur kommer man upp dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 ja men hur ska ja ti dörren? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 e du nt säker?? ha d bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 om du tar dig tid att beskriva mer noggrant var du är, kanske jag kan hjälpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Tack Fast ja e klar me den ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg