Farenhait Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Jag har sett att många har olika storlekar på texten på namnet men hur ändrar man storleken på namnet jag skulle gärna vilja veta det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Jag vet ett sätt men det kanske inte är det du har sett. man kan ta ett litet tecken och sätta framför namnet. Tex. håll ner alt och tryck på 4 siffror i numpad(tex alt+1212 så får du ╝) Testa dig fram eller fråga de som har det. Jag tror inte alla kan se de olika teckensnitten i namnen heller. Jag kunde en gång men sen installerade jag om windows och efter det kunde jag inte se det längre. Jag fattar inte vad som är annorlunda med inställningarna nu mot förut eller vad det kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.