Nirvana Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Skrivet 18 Januari 2005 Hej! Jag håller på att exportera bilar vid hamnen i San Fierro men jag kan inte hitta bilen Patriot någonstans :wacko: Nån som vet var den finns? Och om någon vet vilka bilar det är man mer ska exportera så kan ni gärna skriva det... :)
Gäst wångö Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Skrivet 19 Januari 2005 om du vet var "militärbasen"(lr va man ska säga) är .. den ä där inne om du tar till höger direkt när du kommit in.. längst ut på piren.. när du kör in där får du 5 stjärnor.. men hoppa bara in i bilen o kör ut igen.. om du kör me koder så tar du bara no police koden när du ä utanför..::D...
Cyper Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Skrivet 19 Januari 2005 Easter Basin Chemicals (Stavning?) Där finns Patrioten.
Nirvana Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2005 Tack:D Menar ni Area 51 Ir? Jag har varit där men inte hittat.. fast jag letade inte :P
Shark Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Skrivet 20 Januari 2005 Vid lands byggden vid San Fierro. Kan du säga exakt?? <_<
Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2005 Tack... jag har hittat den nu... :D Den va där vid Easter Basin Chemicals, hela tiden :bah: Nu har ja fått en ny lista :student:
Shark Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Skrivet 21 Januari 2005 Tack... jag har hittat den nu... :D Den va där vid Easter Basin Chemicals, hela tiden :bah: Nu har ja fått en ny lista :student: Men kan du inte säga var den där chemicals finns, o var kan jag hitta bilen.?? :angry:
Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2005 Ta de lungt... <_< om du kollar på kartan över SF, så ser du ett litet grått område över flygplatsen (åt nord-öst) om du drar "siktet" dit så står det vilket område det är i nåt hörn.... :bah: å där e den
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 E dt den stora vit- gråa fabriken som man kan se från motorvägen oxå?
Gäst wångö Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 ja får damp.... ja hittar inte infernus... finns de nån kod?
Rekommendera inlägg