Pebbels9 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Jag är i eld templet och kommer inte upp till 5:te våningen(på höger sida!!). Tycker att jag har försökt allt.... :unsure: Är det någon som kan hjälpa mig??! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 gå under pelarn o Hoppa Upp dit va näraa den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ja men de e nt där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pebbels9 Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 tack men hmmm... hur.... kommer liksom inte upp till pelaren... man ser liksom "platåerna" som man ska till när man tittar upp men hur gör man då...... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 man går en bit från pelaren o sen hoppar man till kanten o tar upp sig:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pebbels9 Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Nä, ja e på 3dje våningen och det är bara sten runt på väggarna och ett typ höghus.. sen under är det såna där stora stenbummlingar som åker omkring. men ja vet inte om det är härifrån man tar sig dit upp.. trist när man fastnar, man blir galen :blink: :D .... jo så här ser det ut .. hi hi bifogar en bild om de syns ....kolla längst utt till höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Jag vet var du är, men vet inte vart du vill, du ska hoppa från "tak" till "tak", vid ett ställe kan du spränga golvet med en bomb och vid ett annat ställe ska du hitta en knapp för att öppna en goroncell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg