NooR Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jag e liten o e i spirit temple o vet nt hur man fixar den den där nycklen jag e prick i ingången ja redan klar ena rummet e de sån man ska döda fladdermusar o tända eld me dins fire o den andr rummet t e sån skelett som jag har dödat åsso o en svävande skelett som lyser grön ibland jag e helt förvirradf vet nt hur jag sak kunna öppna dörren:( :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ska testa de nu:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 okeeee jag ska göra de nu tacck :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jag ska öppna dörren nu e hansken där inne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ska jag nt göra maj stor nu? För de finns såna måltavlor o sånt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 i ett rum med många diamanter o sten blockar som man ska flyttta? .. Japp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 japp fast var o när får ja Silver gloves? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 E de långt kvar dit? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ja har besegrat mini bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 osså om ni snackar om zelda så kan ni cäll säga vilket zelda det är ni snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) Du borde förstå vilket det är. Det finns ju inte något Spirit Temple i MM. Redigerat 22 Januari 2005 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M-PlaY Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 den minibossen är rolig, men den man möter innan bossen på spirit tempel är roligare (sprit tempel bossen är roligast på spelet enligt mej:D kanske gannon då men ändå, häxorna e bra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg