Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 En i min klass är fortfarande utan ström.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Våran ström gick klockan 21.45 och kom tillbaka klockan 00.55 samma kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Våran ström gick klockan 21.45 och kom tillbaka klockan 00.55 samma kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jag bor vid Värnen och det var orkan ute på sjön. Vårat staket blåste bort och lanndade på grannarna tomt och strömen fladdrade hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Fyfan, vissa är fortfarande utan ström.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Vart i Skåne bor du, Xade ? Eller Småland ? Vi klarade oss dock, från strömavbrott. Nån gammal man hade visst flygigt iväg med blåsten från en stege, i ett försök att säkra till sitt tack. Hmm. Och en familj något kvarter bort blev taklösa. Många i kommunen blev också strömlösa, och är det än, jag och min familj blev dock skonade. Jag bor inte där men var på besök där under stormen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Okej, okej. Nu ska i alla fall alla ha tillbaks sin ström. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 våran ström gick ca 15.00 och tebax kl 2.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 jag bor värmland :lol: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 jag bor i skellefteå här är det ingen vind men ungefär 2 dm snö ^_^ och det är -14 fast det är även varmt ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Min kompis och hans familj var strömmlösa men dom fick tillbaka strömmen ganska snabbt :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Vi var utan stöm i 5dagar eller något.. Vi bor i bohuslän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.