Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 I San Fierro ska man ju kunna ta "snapshots" av kända ställen och kunna samla alla 100. Men jag fattar inte hur... :huh: Jag har hittat kameror på flera kända ställen i SF som t.ex på Brown Railroad och i den där kurviga backen... :bah: Hur gör man? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Du tar en vanlig kamera o plåtar den. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jamen... måste man stå på nåt särskilt ställe och dessutom borde det komma upp typ "1 of 100 snapshots found" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Då kanske du inte zoomar in den tillräckligt. Zooma in den så mkt så att du ser den klart o tydligt, o då borde dt funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Du ska da kort på en liten blå grej som snurrar med en filmkamera i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Mrn han har ju sakt att han vet hur de ser ut, utan han vet inte varför dt inte funkar!!! :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Njae... det e faktiskt så att jag inte sett någon sån där "blå grej med en kamera i"... Ska titta efter en sån, Tack!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Dt finns t.ex. en över den lilla kinesiska bron som finns vid spårvagns ändhållplats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 har fått ett snapshot nu på den där slingerbacken i SF. Den där blå grejjen syntes bara när man använde zoomen, jag såg inte den först. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Där ser du.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg