Netsire Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jo det är så att en del perssoner jag ser när jag spelar på internet då är det en del som har en gubbe som har inge huvud och en ganska blank krop jag vet inte vad den heter men det är det jag behver hjälp med jag brukar skriva så här i consolen "model jawa" då så blir jag en jawa som man inte kan välja i profilen samma med den der karaktären jag behöver hjälp med jag undrar vad den heter eller hur man blir en sån karaktär hur blir man den vad ska man skriva i consolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Du måste nog ladda ner det skinnet ngnstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 ÖÖ skinet då har du fattat fel det är en karaktär man kan vara på jedi knight academy men jag vet bara inte hur eller vad den heter eller hur man en ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 -.- Jag menar att för att kunna välja Jawa i profilen måste du ha det skinnet. Dessutom ha rdu skrivit extremt konstigt och dåligt sammanhang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Tack för det <_< men fattar endå inte skinet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag försöker bara ge dig lite konstruktiv kritik... Ladda ner ett jawa skin helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 men det är inte jawa jag är utte efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 När jag skriver i konslolen att jag vill bli en storm trooper, blir det ibland konstiga bleka färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Det blev inte så för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Du kanske kan fråga de som har den där gubben utan huvud vilken model det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag har gjort det och de säger att man ska skriva nåt liknande så här i consolen: "model jedi_hm/lhead_b1....." men när jag skriver det lbir jag en vanlig jedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Konstigt.. Om de säger att det är så borde det funka, testa igen och fråga igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.