ZamCo Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jaaa du Jag tycker att du ska köpa Halo för då kan du kontakta mig på msn för jag vet typ alla hämligheter med spelet! MSN:[email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Call of Duty e helt klart bästa krigsspelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Köp Call of Duty, Soldier of Fortune 2, Halo eller något annat! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magmaren Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 annars är star wars battlefront ett @$roligt spel som man kan köra på internet och ensamm ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Okej, men starwars är ett ovärkligt spel! Tror jag ska köpa Call Of Duty, men vet inte villket. Villket av dom är bäst?? Jag vill ha en VÄRKLIG kännsla och bra effekter,sen vill jag att det så lite som möjligt ska likna Battlefield spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Köp Call of Duty, Soldier of Fortune 2, Halo eller något annat! Hahhaha ge dig Soldier of Fortune 2 och 1 är ju hell råa .... :D lool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 ground controll 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jag köper nog Call Of Duty, men villket av dom är bäst? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 asså om du inte fattat rätt så måste du ha det första föar att kunna spela United Offensive, men UO är bäst! Fler vapen och fler möjligheter... Riktigt skojjigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Vilket e det nyaste call of duty??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 jag säger bara: Unreal Tournament 2004! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.