rickii Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Är det någon som nar en bra fusk sida till CS?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megafusk Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Gå in på gogle. Och skriv ugo. Och leta efter cheats.undergrundonlin.com :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 sök efter YaMH om du vill fuska din s*tans n00b..du är den enda som kommer få skit för det..ditt aim kommer suga när du slutat fuska så din spelframtid kommer gå åt hellvete.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 kunde inte sagt det bättre själv..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 (redigerat) kunde inte sagt det bättre själv..... joo det kunde du i den andra tråden skapad av nån cheat n00b sa du "det borde vara skottpengar på cheaters" lr något sånt.. de e bättre sagt.. :P Redigerat 27 Januari 2005 av bullet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 men dom som nu fuskar måste ju fatta att den enda som får skiten är dom själva... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 http://cheatdb.hp-board.com/cdb/cdb_core.p...stgame&gameid=3 fusk till cs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Nä nu j*vlaR är jag trött på era ungj*vlar ge mig en varning men nu säger jag SKRIV INTE HÄR DÅ OM NI TYCKER DET ÄR >TRÅKIGT ATT FUska för i h*lvete! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 hahaha dom tycker det är fel att fuska i ett forum som heter FUSKA.forum.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Neej men det e roligt att fuska i bland Om en kille fuskar och du blir arg och så då e det bra att ha fucket för du kan hämnas på honom då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 en rolig sak som hände mig när ja var mot en fuskare i CS (han hade wallhack/aimbot/speedhack, ja tog PARA och bara sprejjade, plötsligt speedhackar han framför mig osso hamnar hans huve i mitt aim så fick ja Hs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 troligt.. va en oddsen för det?? 1 på miljonen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg