Linkeeze Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 hur får man färg på kameran lenso säger att jag ska ta kort på en som alldrig sluta skriva kärleks brev jag vet vem det är men han säger att det inte är rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 man ska klara updraget med den svartvita :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 men jag frågar ju hur man klarar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 du måste plåta honom precis när han lägger kärleksbrevet i brevlådan. Du måste också ha med hela personen på fotot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 kazen^ har rätt! de ä han med de röde hängselbyxorna... han stannar om du är för nära honom... på andra ska du plåta han me cowboyhatten med hon utanför "sänka fartyg"... eller så var det den tredje... jaja isåfall ä den andra då du ska plåta han i caféet när du välter ett porslinsföremål blir han rädd o du ska ta kort sen ska du hämta en eldfluga vid det stora trädet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Om man varvar wind waker med första kameran så har man färg kameran när man startar om en ny fil! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magmaren Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) glöm inte att man måste ha en forestfiary :visslar: Redigerat 23 Januari 2005 av magmaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg