blue_yoshi Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Tjoho! jag behöver lite hjälp med GoofTroop! jag är i sista världen [ombord på skeppet] och i ett rum med 5 stenar med stjärnor som man ska skjuta/sparka upp i "hål". I mitten av rummet står en "ratt" [kommer inte på vad det heter] och sedan är det en mur runt om hela rummet, typ , och om man puttar upp de där stenarna ska en dörr öppnas... Hur gör jag nu :unsure: jag har prövat att putta runt de där förbannade stenarna men det går ju bara att få in den i ett hål. HJÄLP :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag antar att ni fattade min beskrivning på rummet.. så kolla på bilden så ser ni :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 har spelet men kommer faktist inte ihåg :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 okej synd. för jag fattar verkligen inte hur man ska göra. eftersom jag testat flera 1000 ggr :( :angry: :evil: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) kom på det nu!!! hoppas ni förstår http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/gof.jpg Redigerat 18 Februari 2005 av Shockwave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :lol: :lol: :lol: :lol: TACK :D Redigerat 19 Februari 2005 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg