?????????? Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Finns det något fusk som gör att man får tvillingar? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Det sägs att intProp chanceOfTwins 100 fungerar, dock kan jag inte garantera det eftersom jag inte provat själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Maxis har bekräftat att det inte finns någon kod som ger tvillingar. Men de har sagt att det finns matfusk som ökar chansen för tvillingar. Ingen vet säkert vilken sorts mat det är men de populäraste teorierna är kakor eller spagetti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ja det är lättaste sättet..på sätt o vis :P vad hjälper kakor...man blir bara fet...spageti...det hjälper noll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Hmm... Ja å min kompis läste om ett fusk där man skrev in: intProp chanceOfTwins 100 och sen så skulle den gravida äta 3 paket kakor/dan... vi testa men d funka int :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linnet Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Hmm... Ja å min kompis läste om ett fusk där man skrev in: intProp chanceOfTwins 100 och sen så skulle den gravida äta 3 paket kakor/dan... vi testa men d funka int :( ja har läst att man ska skriva intProp chanceOfTwins 100 när man hör vaggvisan precis efter att dom har gjort barn... har inte testat men de kanske går :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klumpo Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 jag har inte hört att detb finns något fusk, men det är inte speciellt svårt att få tvillingar, det verkar hända ganska ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har hört nå'nstans, men jag kommer inte ihåg var... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg