Brunbjörnen Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Vaaaa alla mina kompisar kan spela den :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 hmm jag har en känsla av att det blev cp me nedladdningen.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 om du vill prova den så kan du joina mig någon gång på min srv :D har du xfire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 nej? haha va e xfire?? men adda mej på msn så snackar vi.. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Det står .reklam för att fuska inte tillåter att någon gör reklam för sin sida. Förresten någon som vet hur man får Bots till Counter-Strike Source? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 kolla i bot tråden.. där ar jag skrivit de femtioelva ggr.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon VS Vaati Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 wow snygga bilder Brunbjörnen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 har tagit bort dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 har tagit bort dom Vi vill se mera snygga bilder från Source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ok kan skicka några från 2 av mina senaste banor .. De_irac och De_irac2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 snygg.. Men jag har laddat ner SDK och ska göra en css map. Jag har följt alla skaparnas tips men jag kommer inte fram till hur man sätter ut väggar och golv..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ser du en knapp som ser ut som en kvadrat med tegel på den ska du trycka på om du ska lägga ditt texture Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg