Brunbjörnen Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ser du en knapp som ser ut som en kvadrat med tegel på den ska du trycka på om du ska lägga ditt texture Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 sry för dubbel post :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Vad är en CD key för ngt? Varför skulle han vara elite för ??:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 17 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Hehehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 ser du en knapp som ser ut som en kvadrat med tegel på den ska du trycka på om du ska lägga ditt texture mm har gjort det men det är nåt fel på min "Camera Tool" men aja strunta i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 okk :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 björnen har du laddat upp dina iraq till sourcemaps än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Nepp men ska :D Om ni gillar Hl2 Dm så håller jag på med en rätt så grymm banna jag kan säga till när den e klar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Nepp men ska :D Om ni gillar Hl2 Dm så håller jag på med en rätt så grymm banna jag kan säga till när den e klar :D okok.. säg till på msn när du har lagt upp den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag kommer snart ha uppe en hemsida om min klan och vi kommer ha alla bannor som vi har gjort vi kommen även ha andra som vi tycker e roliga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 vänta lite, har DU gjort de_rats_2004_crzy (lr vad den nu hette)!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Min kompis har gjort en bana till cs av vår skola :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg