DanniQ Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 A_2004: habbo är skapad av Macromedia Flash MX 2004 P.S. jag har det :P Har också det ;) Finns lite hjälp till Flash på http://www.webdesignskolan.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 :::::::::::Du tror att du är cool A_2004? tror du du är cool?:::::::::::: Nej men jag tror jag kan en del om habbo en du :evil: :angry: :evil: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 :::::::::::Du tror att du är cool A_2004? tror du du är cool?:::::::::::: Nej men jag tror jag kan en del om habbo en du :evil: :angry: :evil: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Men A_2005 men vad är länken till din sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 hallo kan jag få vara med på habbostaden och får jag hjälpa till och måla gubbarna fabian :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Han har redan gjort grunden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ja men han vill ha hjälp med street kläder :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 kommer det finnas fusk? och kan vi få se bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Asså bara för man gör små gubbar i spel betyder inte det att det ska heta något med habbo plus om ni har något av habbo´kan ni bli stämda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 dubbel svar *anmäl* hallå???? det var inte med meningen det blev så bara för datan blev seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Alltså för att göra ett spel som liknar habbo så måste man kunna flash ationscript (eller vad det heter) asp/php mysql/acces Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Det är en massa tonåringar som försöker göra och så slutar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.