Shark Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Var kan man köpa tagentbord eller mus till Ps2?Jag har aldrig sett en sån nånstans. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Det kan man väll göra i vilken affär som som helst som handlar om elektronik!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Borde finnas på typ Elgiganten, siba, onoff mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Borde finnas på typ Elgiganten, siba, onoff mm. det va ju absolut inte det jag sa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Du sa ju bara elektronik butik, då sa jag några namn så man vet...sen gjorde du dubbleinlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg