Spawn Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Har någon sett någon på warcraft III Reign of CHaos som är över lvl 30 ??? Den högsta jag sett var level 29 och även så bru ;) kar jag spela varje dag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag tror jag har sett nån nångång. Fast de e inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Det är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goth Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 neee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crismoncall Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Det s**er r*v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moderator Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Nepp det är bland som bästa spelen ju := Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 antaglingen slutar alla när dom kommer till level 25 typ :( Men jag ska fortsätta :D :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Vilken level är du? Jag är lvl 6. Har nyss börjat spela vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag är också level 6 började nyss också... förut hade jag inte internet så jag körde bara Custom game mot datan.... :( det var tråkigt....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.