sas Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 var fins eldpilarna på minish cap många sejer att man ska skuta en vanlig pil på solen i lake hylia. men jag hittar inte någon sol :D eld pilarna skulle vara :cool: a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 kan ingen det :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) efter du har klarat vatten templet som stor gå till lake hylia spela sun song(eller vad den heter :D )så att det blir natt.sen spelar du den en gång till och då ska solen stiga upp. skjut en pil på solen. sen simmar du över till den pytte lilla ön och hämtar eldpilen tadaaaaa (hoppas du fatta :lol: ) Redigerat 22 Januari 2005 av Super smash Bros. nörd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 efter du har klarat vatten templet som stor gå till lake hylia spela sun song(eller vad den heter :D )så att det blir natt.sen spelar du den en gång till och då ska solen stiga upp. skjut en pil på solen. sen simmar du över till den pytte lilla ön och hämtar eldpilen tadaaaaa (hoppas du fatta :lol: ) Han frågade var dem finns på Minish cap, inte på Ocarina of time. Men den här tråden ska vara i GBA-forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 halå snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Nej det finns bara ljus pilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 hur får man den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 om du har klarat hela spelet så går det inte men man får den så här: man ska fusa en kingstone med en i staden och hon öppnar en telebort till wind templet fast man kan inte gå upp dit och det ligger en gubbe med ett spöke runt använd Gust jar och då försvinner spöket och då får du ljus pilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 F*n jag klarade spelet för nåra månader sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Du skrev för några dagar sen att du klarad utt spelet pa. Du skryter väldigt mycket .ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 nej för nåra månader sen o du menar när jag skrev jag klarade spelet aldeles nys så menade jag nåra månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 hur kan du har klarat utt det för flera månader när det kom utt 11 december? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg