Samir Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) Lol... Har du Instalerat alla Plug-in Program Rätt.... ? T ex Flash & Shockwave "Cookies Din dator försöker skriva ner en fil till din hårddisk varje gång du loggar in på Blip.se. Anledningen till detta är att kunna komma ihåg vem du är på de sidor du besöker inne på sajten. Om din dator inte kan skriva ner en sån fil, eller cookie som den också kallas, till din dator kommer du att få fel och problem när du försöker spela våra spel." " Java Java är ett tilläggsprogram till din webbläsare som gör att man kan köra små program i webbläsaren. Java är ofarligt för datorn och man riskerar inte datorvirus eller liknande för att man har Java installerat. För att spela en hel del av våra spel krävs att du har Java installerat på din dator. För att kunna spela våra sällskapsspel och brädspel krävs att du har Java installerat." Redigerat 11 Juli 2006 av Samir Citera
Soadavatten Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Skrivet 11 Juli 2006 ja va ni behöver är breband det har jag så det går lättare att spela robotkampen nu förut hände det samma sak för mig men när jag skaffade breband så gick det lättare ps :student: :meddum: jag är medlem på blip Jag har bredband och det händer sånt ändå Citera
Samir Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Skrivet 11 Juli 2006 "Cookies Din dator försöker skriva ner en fil till din hårddisk varje gång du loggar in på Blip.se. Anledningen till detta är att kunna komma ihåg vem du är på de sidor du besöker inne på sajten. Om din dator inte kan skriva ner en sån fil, eller cookie som den också kallas, till din dator kommer du att få fel och problem när du försöker spela våra spel." " Java Java är ett tilläggsprogram till din webbläsare som gör att man kan köra små program i webbläsaren. Java är ofarligt för datorn och man riskerar inte datorvirus eller liknande för att man har Java installerat. För att spela en hel del av våra spel krävs att du har Java installerat på din dator. För att kunna spela våra sällskapsspel och brädspel krävs att du har Java installerat." Som jag sa det är det du behöverkolla upp annars kan jag inte hjälp dig.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.