yoZhi Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag köpte hl2 idag...och när jag öppnade fodralet fanns bara en cd, finns båda hl2 och cs:source på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Ja, det gör det nog. Det är väll en dvd skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Det innehåller bara HL2 men cdkeyn registrerar du via steam o får CS:S :) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Det innehåller bara HL2 men cdkeyn registrerar du via steam o får CS:S :) :rolleyes: det beror väl på? vilket paket han köpt? Brons sliver eller guld? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Css ligger på Hl2 skivan, om du då har steam så tror jag det står tyå you´re steam has been updated och så kan du lira det, så sa nån polare till mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 när jag installerar händer nått konstigt, den sägar att jag ska ha direct X 9.0 eller nått sånt, men d har jag, så kan jag inte trycka next...=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 mycket lustigt...den brukar instalera det automatiskt om man ej har det, men nu om du har det borde den ju gå vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.