Lajm Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Ere någon som har fått guld iallt på bil skolan?? i så fall, hur i hela friden ska man kunna få guld i deen sista övningen (city slicking).? nån som har ngt tips? :S :unsure: thx. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag har guld i alla förutom typ, 2 st... dom har jag typ 96% på :D Ja har inte klarat city slicking så jag har tyvärr inget tips till den, sry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Ja, jag vet att dt e svårt men man ska ju bara köra så fort som möjligt o inte krocka med nåt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag får alltid typ nåt på 90%. Värsta störande <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag har typ guld på kanske 3-4 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Förresten kanske du inte får guld på sista för du krockar för mkt o dt blir avdrag när du har kommit i mål.. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicke_the_evil Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag har klarat alla skoler utan båtskolan. Ja vet inte hur ja klara City slicking (stavning) ja tyckte också den va svår försökte typ 15 gånger sen klara ja den ja körde via motorvägen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag försökte med den många gånger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag har klarat alla skoler utan båtskolan. Ja vet inte hur ja klara City slicking (stavning) ja tyckte också den va svår försökte typ 15 gånger sen klara ja den ja körde via motorvägen Jag har inte heller klarat av båtskolan... fattar inte hur man ska kunna komma tillräckligt långt när man hoppar med en svävare :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicke_the_evil Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 ja tror det var den högra spaken man skulle dra bakåt för att sväva lite längra prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (Nirvana @ 23/01-2005 11:40:28) Jag har klarat alla skoler utan båtskolan. Ja vet inte hur ja klara City slicking (stavning) ja tyckte också den va svår försökte typ 15 gånger sen klara ja den ja körde via motorvägen Jag har inte heller klarat av båtskolan... fattar inte hur man ska kunna komma tillräckligt långt när man hoppar med en svävare :huh: Du ska göra så här: Gör inte att du svänger ända tills du når hoppet, utan kör rakt ut i vattnet en stund o sen sväng rakt mot hoppet o ska köra rakt, då kan man sväva länge. :P Dt gick för mig iaf. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg