eeewwhh Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) rendern passar inte in i bakgrunden... ha inte scanlines över hela bilden heller...Hur får jag rendern att passa in i bilden? Försökte blurra kanterna lite men men... :/ Och vad menar du med scanlines över hela bilden? Har scanlines över bakgrunden och brushningen? Testa ha en större Frusciante bild i bakgrunde och sänk opaticyn på den. Redigerat 11 Januari 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 rendern passar inte in i bakgrunden... ha inte scanlines över hela bilden heller... Hur får jag rendern att passa in i bilden? Försökte blurra kanterna lite men men... :/ Och vad menar du med scanlines över hela bilden? Har scanlines över bakgrunden och brushningen? Testa ha en större Frusciante bild i bakgrunde och sänk opaticyn på den. Nja, att sänka opcaiteten på rendern är nog inte den bästa lösning på det hela. Blev precis klar med denna. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 rendern passar inte in i bakgrunden... ha inte scanlines över hela bilden heller... Hur får jag rendern att passa in i bilden? Försökte blurra kanterna lite men men... :/ Och vad menar du med scanlines över hela bilden? Har scanlines över bakgrunden och brushningen? Testa ha en större Frusciante bild i bakgrunde och sänk opaticyn på den. Nja, att sänka opcaiteten på rendern är nog inte den bästa lösning på det hela. Alltså jag menade att han skulle ha två bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 rendern passar inte in i bakgrunden... ha inte scanlines över hela bilden heller... Hur får jag rendern att passa in i bilden? Försökte blurra kanterna lite men men... :/ Och vad menar du med scanlines över hela bilden? Har scanlines över bakgrunden och brushningen? Testa ha en större Frusciante bild i bakgrunde och sänk opaticyn på den. Nja, att sänka opcaiteten på rendern är nog inte den bästa lösning på det hela. Alltså jag menade att han skulle ha två bilder. Två bilder, men en utav dom ska ha sänk opacitet? Gör man så blir, eller man snarare förstör bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 rendern passar inte in i bakgrunden... ha inte scanlines över hela bilden heller... Hur får jag rendern att passa in i bilden? Försökte blurra kanterna lite men men... :/ Och vad menar du med scanlines över hela bilden? Har scanlines över bakgrunden och brushningen? Testa ha en större Frusciante bild i bakgrunde och sänk opaticyn på den. Nja, att sänka opcaiteten på rendern är nog inte den bästa lösning på det hela. Alltså jag menade att han skulle ha två bilder. Två bilder, men en utav dom ska ha sänk opacitet? Gör man så blir, eller man snarare förstör bilden. äh det funkade på min Flea bild :P Det blev snyggare med en annan bild i bakgrunden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 rendern passar inte in i bakgrunden... ha inte scanlines över hela bilden heller... Hur får jag rendern att passa in i bilden? Försökte blurra kanterna lite men men... :/ Och vad menar du med scanlines över hela bilden? Har scanlines över bakgrunden och brushningen? Testa ha en större Frusciante bild i bakgrunde och sänk opaticyn på den. Jag testade tidigare att sänka opacityn på rendern men han blev ju typ grön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) vad tycker ni om den här? Redigerat 12 Januari 2009 av Planin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Har inte varit här på ett tag.. (fastnat i wow.. heh..) Jag gillar den. :D Najs ljus effekter 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Några avatarer jag har gjort till olika personer (Warning, abuse of: Scanlines/Render på vänstra sidan/text på högra sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/skullgirl123.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Några avatarer jag har gjort till olika personer (Warning, abuse of: Scanlines/Render på vänstra sidan/text på högra sidan)Jag vet att du precis lärt dig att göra scanlines.. Men bara för det så behöver du inte göra det på alla bilder. :P Vill ha någon kommentar om denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Kan man göra " scanlines" bara på photshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.