MrJesper Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag ser inte riktigt vem det är. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Timo Räisänen men det e ju inte det viktiga det e ju hur det ser ut << _________________ | EDIT: min Avatar också| Fast nu står det okså där: klar med en text jag faktiskt e nöjd med:) Kvaliten känns sämre i .png än i .xcf (GIMP), vilket ska jag spara i(jpg, gif, png?)? Commment Plz Hehe ändrat typ sju gånger nu:P Redigerat 1 Februari 2009 av ChipZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 SNygg :'d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Timo Räisänen men det e ju inte det viktiga det e ju hur det ser ut << _________________ | EDIT: min Avatar också| Fast nu står det okså där: klar med en text jag faktiskt e nöjd med:) Kvaliten känns sämre i .png än i .xcf (GIMP), vilket ska jag spara i(jpg, gif, png?)? Commment Plz Hehe ändrat typ sju gånger nu:P Tycker att rendern och bakgrunden har olika kvalitéer, dvs att bakgrunden har en skarp yta medans rendern har en mjuk kvalitée. :S En till sak som ser konstigt ut är det svarta området bredvid rendern.. :o 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 testade att lägga fokuset på ljus. http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/lightningtag1.png saknar ramen Timo Räisänen men det e ju inte det viktiga det e ju hur det ser ut << _________________ | EDIT: min Avatar också| Fast nu står det okså där: klar med en text jag faktiskt e nöjd med:) Kvaliten känns sämre i .png än i .xcf (GIMP), vilket ska jag spara i(jpg, gif, png?)? Commment Plz Hehe ändrat typ sju gånger nu:P Snygg men texten är lite otydlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Min nyaste! Vad tycks? Ge poäng 1-10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Min nyaste! Vad tycks? Ge poäng 1-10! 4/10 =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Min nyaste! Vad tycks? Ge poäng 1-10! 4/10 =/ Ok.. thx.. tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Gjorde denna till SOTW#2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Gjorde denna till SOTW#2. Nice!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Tuff ;D Men svärdet ser typ, knepigt ut ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.