Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 :)Nja, väldigt simpel. Gillade inte bakgrunden. Citera
zDi Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Lulz Edit: Högre grafik nu. Redigerat 2 Juli 2010 av zXiC Citera
iCUbe Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Min Tredje bild i Gimp, Kritik pls. Redigerat 2 Juli 2010 av SaaiN Citera
ExorZ Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Min Tredje bild i Gimp, Kritik pls. Trodde du gjorde splash effekten själv, men ser nu att det är brushes du använder. För simpel, väldigt simpel. Citera
iCUbe Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Min Tredje bild i Gimp, Kritik pls. Trodde du gjorde splash effekten själv, men ser nu att det är brushes du använder. För simpel, väldigt simpel. ok, vet riktigt inte hur jag får fram effekter :P Citera
zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Brunbjornsmanniska.png Pentool i illustrator Inget märkvärdigt precis men ändå ;P Den blev inte så fin i avatar storlek dock :/ Redigerat 2 Juli 2010 av zitroz Citera
Zimens Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Brunbjornsmanniska.png Pentool i illustrator Inget märkvärdigt precis men ändå ;P Den blev inte så fin i avatar storlek dock :/ Jag gillar. Citera
zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Jag gillar.Jag gillar dig! :wub:Den är ioförsig lite rippad från 'Den Svenska Björnstammen' Men hittade ingen bra bild som man kunde göra om själv så gjorde en egen :P Citera
zitroz Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Skrivet 3 Juli 2010 (redigerat) Tråkig/enformig färg, för lite annat än render/stock och smudgen, smudgen ser dock rätt bra ut i mönstret ;) Btw någon som kan tipsa om någon bra newbie tutorial för c4d? :3 Redigerat 3 Juli 2010 av zitroz Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.