TJaalol Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Fortfarande kass på texter Sov Gott:) Redigerat 17 Juli 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fortfarande kass på texter Sov Gott:) Ja riktigt ful text >.< Gör ngt större, lite tydligare och mer i hörnet? Inte sån här liten text som man inte vill någon ska läsa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Fortfarande kass på texter Sov Gott:) Ja riktigt ful text >.< Gör ngt större, lite tydligare och mer i hörnet? Inte sån här liten text som man inte vill någon ska läsa. :) Är så kass på texter så blir bara fulare om jag göra större, btw så tycker jag den syns ganska bra iaf men inte snygg;) Redigerat 17 Juli 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fortfarande kass på texter Sov Gott:) Ja riktigt ful text >.< Gör ngt större, lite tydligare och mer i hörnet? Inte sån här liten text som man inte vill någon ska läsa. :) Är så kass på texter så blir bara fulare om jag göra större, btw så tycker jag den syns ganska bra iaf men inte snygg;) Kan bero på min skärm. Har en gammal stor skärm som inte klarar alla färger m.m.Tror jag har 16bits färger , medans dom flästa +90% (enligt w3school) har 32bits färger (max). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Vilka program använder ni för att göra såna här bilder? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Vilka program använder ni för att göra såna här bilder? :PPhotoshop/GIMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Vilka program använder ni för att göra såna här bilder? :PPhotoshop/GIMP. Okej, Tack då laddar jag ner GIMP då! orkar inte registrera mig på photoshop >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Vilka program använder ni för att göra såna här bilder? :P PS/GIMP/paint.net(?) Vilka program använder ni för att göra såna här bilder? :P Photoshop/GIMP. Okej, Tack då laddar jag ner GIMP då! orkar inte registrera mig på photoshop >.< Personligen föredrar jag paint.net före GIMP.paitn.net är rätt kraft fullt och rätt nybörjar vänligt. OBS! paint.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag vet att jag suger på effekter, säg hur jag ska kunna förbättra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) Jag vet att jag suger på effekter, säg hur jag ska kunna förbättra. Sätt inte svartbakgrund med röd färg över, testa ta röd och gul eller grön och blå, mixa ihop dom, överlappa dom inte, utan blanda ihop dom med effekter istället, tona ut färgerna osv. Och rita BAKOM orcen, inte runt om. Redigerat 18 Juli 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag vet att jag suger på effekter, säg hur jag ska kunna förbättra. Sätt inte svartbakgrund med röd färg över, testa ta röd och gul eller grön och blå, mixa ihop dom, överlappa dom inte, utan blanda ihop dom med effekter istället, tona ut färgerna osv. Och rita BAKOM orcen, inte runt om. Okej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Vet ni några bra sidor med renders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.