Chihuahua Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Apoca... §1.10 - Skriva 2 inlägg i rad i ett ämne. (Har du glömt nått så tryck på ändra vid ditt inlägg). Gör inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) [] Redigerat 27 Augusti 2007 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Nice, Burken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) Apoca... §1.10 - Skriva 2 inlägg i rad i ett ämne. (Har du glömt nått så tryck på ändra vid ditt inlägg). Gör inte om det. §1.19 - Att skriva/antyda att någon bryter mot någon regel... ledsen ifall jag skadade någon eller ifall jag kränkte någon genom att inte trycka på ändra, sry, ber sååå mycke om ursäkt, hoppas alla kan förlåta mig för mitt spam missbruk... föresten, nice burken :P http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Untitled-22.gif Redigerat 9 Juni 2005 av Apoca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) [] Redigerat 27 Augusti 2007 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jag har gjort en 1-10 den kanske inte blev så bra men det e första gången jag använder PS CS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Om du har haft PS förr, så är skillnaden nästan 0%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 ok en vad tyckr du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Bra, du verkar ju inte hållt på så länge, så den var bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Gör ett nytt försök! :) :lol: 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Untitled-12.gif jag har inte heller hållit på så länge... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Omg, jo.. >.<' Nice, men bordern skrämmer mig.. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.