TheUnnamed Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 ULTRA NOOB! 1-10 Kommentera gärna! Tack så mycket för kommentarerna :) Höga betyg stärker självförtroendet. Men säg gärna vad jag kan göra bättre också :D . Fler kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Tack så mycket för kommentarerna :) Höga betyg stärker självförtroendet. Men säg gärna vad jag kan göra bättre också :D . Fler kommentarer? Och du sa att du inte var bättre en mig? sen vi battlade har du Photoshopat 20/7 eller hur? Du vann då, men nu hade jag inte ens behövt göra min bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Oj Oj vad snygga ni gör :D Jag är värsta noob på att göra banners, men jag håller på med några :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Min avatar? Ledsen för uppehållet, men jag gör flera st om dagen, blir ara inte riktigt nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 bort med det vita R4av3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) 1-10 plz EDIT:Tog fel bild Redigerat 11 Januari 2007 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 ocelot tror du bara hittat en bild men här är mina 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Tack så mycket för kommentarerna :) Höga betyg stärker självförtroendet. Men säg gärna vad jag kan göra bättre också :D . Fler kommentarer? Och du sa att du inte var bättre en mig? sen vi battlade har du Photoshopat 20/7 eller hur? Du vann då, men nu hade jag inte ens behövt göra min bild.. <{POST_SNAPBACK}> Så bra var dom väll inte dezen ;) lättare att göra en vad de ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 ocelot tror du bara hittat en bild men här är mina 1-10 om du inte hade tagit en så pass dålig text skulle den undre kunna få 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) ................. Redigerat 11 December 2006 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Tack :D ,får aldrig till bra text :( Han skrev nog till Totorio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Ok,missuppfattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.