eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 4/10 testa att använda lite c4d's istället för dom dära enfärgade brusharna. http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/gun-sig3434634.jpg Jag har ingen aning hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 ladda ner uap's c4d paket bara, släng in dom i bilden och lägg dom på t ex linier dodge/linjär skugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 ladda ner uap's c4d paket bara, släng in dom i bilden och lägg dom på t ex linier dodge/linjär skuggaOkej, ska göra det. Testa de lite, vart inte så bra men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Övning ger färdighet. Det är inte bara att slänga upp den, du måste du fixa till den lite. ;) Du kan göra en passande bakgrund, sedan lägger du på en C4D. Redigerat 26 Oktober 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Övning ger färdighet. Det är inte bara att slänga upp den, du måste du fixa till den lite. ;) Du kan göra en passande bakgrund, sedan lägger du på en C4D. Jag undrar bara om jag gör fel när jag lägger in C4ds?Så här gör jag: Uppnar mappen jag har sparat alla C4ds i och drar in en av filerna i PS. Då kommer en ny ruta upp i PS, då kopierar jag den och går till rutan där jag har min bild. Sen klistrar jag in den där och ändrar storlek, opacity och suddar lite i den så att mitt motiv ska synas (Frusciante i förra bilden). Sen så använder jag lite brushar och lägger dit en text. Gör jag rätt då? En ny vart mer nöjd nu =) Redigerat 26 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 ändra lagret till linier dodge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 ändra lagret till linier dodgeVet inte hur man gör. :( (Har engelska versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 hjälper detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 hjälper detta? Ja det gör det nog. :) Så här blev den nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 det blev lite bättre effekter ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Gjorde några åt min Metallica gillande kompis :P Det var han som ville ha dom så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 RHCP* Härligt att du försöker. ;) Men bli inte bara för tokig med effekter, alla C4D's passar inte i varje bild. Men iaf, här kommer en ny, gjort av en tut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.