Banish Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 :mellow: http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/magenta111.png :) Planin*Mästerverk, det vettefan.. Du kan inte bara slänga in med c4d's.. ;) Din bild har bara blivit förstörd. Arako* Skulle se bättre ut med en ram. Gillar inte färgvalet heller för den delen. 7/10. Husko* Ser ganska lam ut. För simpel. 2/10. hur f*n ska jag göra då? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) ? Redigerat 7 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 :mellow: http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/magenta111.png :) Planin* Mästerverk, det vettefan.. Du kan inte bara slänga in med c4d's.. ;) Din bild har bara blivit förstörd. Arako* Skulle se bättre ut med en ram. Gillar inte färgvalet heller för den delen. 7/10. Husko* Ser ganska lam ut. För simpel. 2/10. hur f*n ska jag göra då? xD ändra färgerna på dina effekter så att dom passar rendern bättre och sudda bort fula effekter, använd inte scanlines över din render heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 :mellow: http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/magenta111.png :) Planin* Mästerverk, det vettefan.. Du kan inte bara slänga in med c4d's.. ;) Din bild har bara blivit förstörd. Arako* Skulle se bättre ut med en ram. Gillar inte färgvalet heller för den delen. 7/10. Husko* Ser ganska lam ut. För simpel. 2/10. hur f*n ska jag göra då? xD ändra färgerna på dina effekter så att dom passar rendern bättre och sudda bort fula effekter, använd inte scanlines över din render heller... ska jag ända färgen med hue/saturation? när jag suddar ser de förjävligt ut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 ja, jag brukar ändra med hue/saturation, testa att sudda med en softbrush med låg opacitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 ?Kan nån kommentera. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 ja, jag brukar ändra med hue/saturation, testa att sudda med en softbrush med låg opacitet?kan du linka några bra c4ds? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 sök på deviantart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Plz komentera.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 En ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Nicee Husko!!!!!!!!! 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Nicee Husko!!!!!!!!! 9/10 Man tackar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.