Husko Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) En avatar jag gjorde till Felix's tävling :] Husko's HALO bild* Vad har hänt med rendern? Den ser ju förfärlig ut. 3/10. Husko's senaste* Tycker att den är för kladdig, för många färger osv, du har överdrivit med saker och nu är den förstörd. Kimzon* Kvalitén är dålig. Du skulle ha gjort den lite mer skarp. Tips?Kan du göra tutorial? du som kan mycket. Redigerat 22 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) ;O Redigerat 22 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Orgasm på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 ;O Den understa delen av bilden var grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Du menar den andra bilden där nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Nej det var den ju inte.. Husko.. En c4d ska inte placeras över själva motivet, dvs bilen. Sudda bort C4Dn som ligger på bilen och använd lite övertoningar. Lägg dessutom själva C4Dn på färgskugga/linjär skugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Vadå "ska" inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Vadå "ska" inte?den "ska" inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Vadå "ska" inte?Va? Ska jag definiera "ska" för dig? Vet inte om jag har lagt upp denna, så jag gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Vadå "ska" inte?Va? Ska jag definiera "ska" för dig? Vet inte om jag har lagt upp denna, så jag gör det. Jo du har i SOFTW ellr vad det heter. Redigerat 24 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Vadå "ska" inte? Va? Ska jag definiera "ska" för dig? Vet inte om jag har lagt upp denna, så jag gör det. Jo du har i SOFTW ellr vad det heter. SOTW* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Ja det vet jag. Men jag lägger upp den i denna tråd för att få kritik, då man inte ger kritik i en SOTW tävling. ;) Redigerat 24 Februari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.