Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn

Rekommendera inlägg

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Håller med Arako till viss del. Jag tycker att du ska ha en tjej där, skulle bli ganska tomt där annars. Men tjejen passar inte riktigt med färgerna. Riktigt snyggt annars.

Yepp, tjej med hår som hon har, men blåa kläder. Då skulle hon passa in mycket bättre. Sen är hon lite segt utklippt, blenda in henne liiite så ser man inga vassa kanter vid typ håret eller armarna. men antar att du slutat på det projektet men det var snyggt som fan, kanske följer upp på det där och gör en egen. :)

 

 

Fick just klart denna

post-68284-1251842474_thumb.jpg

Blev ganska nöjd med den, dock blev den liten då all brush vägrades färgas, kanske la dom lite fel, klepp bort 1/3 av den.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

Vad är det där? :o

 

post-68284-1251985456_thumb.jpg

Gjorde klart den här nyss, öppna för full storlek, lekte lite med tutorials sen satte jag ihop nått smått och gott.

 

Ett skämt tror jag.

 

Din bild ser helt ok ut. Den översta ovalen kunde du ha gjort så att den ser mer "rund" ut om du förstår vad jag menar. Lite mer i 3d.

[EDIT]

 

http://i25.tinypic.com/35i8205.jpg Work in progress, behöver lite synpunkter från någon utomstående.

Redigerat av xpliT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

 

Vad är det där? :o

 

post-68284-1251985456_thumb.jpg

Gjorde klart den här nyss, öppna för full storlek, lekte lite med tutorials sen satte jag ihop nått smått och gott.

 

Ett skämt tror jag.

 

Din bild ser helt ok ut. Den översta ovalen kunde du ha gjort så att den ser mer "rund" ut om du förstår vad jag menar. Lite mer i 3d.

[EDIT]

 

http://i25.tinypic.com/35i8205.jpg Work in progress, behöver lite synpunkter från någon utomstående.

 

Ansiktet passar inte in med krig och sånt, ser ut som en tonåring med solbrillor på som visar vänster sida av ansiktet, är det det? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

 

Vad är det där? :o

 

Gjorde klart den här nyss, öppna för full storlek, lekte lite med tutorials sen satte jag ihop nått smått och gott.

 

Ett skämt tror jag.

 

Din bild ser helt ok ut. Den översta ovalen kunde du ha gjort så att den ser mer "rund" ut om du förstår vad jag menar. Lite mer i 3d.

[EDIT]

 

http://i25.tinypic.com/35i8205.jpg Work in progress, behöver lite synpunkter från någon utomstående.

 

Den var häftig, men den hade varit häftigare om ansiktet hade varit framåt istället för profil. B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...