ExorZ Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Tack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2) Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 (redigerat) Tack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2) Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;) Tack (: När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf? Redigerat 12 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Tack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2) Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;) Tack (: När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf? Säker på att dom är i rätt format? Står vad programmet kan visa för filer. .ABR verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Tack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2) Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;) Tack (: När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf? Säker på att dom är i rätt format? Står vad programmet kan visa för filer. .ABR verkar det som. Dom är i .ABR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Tack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2) Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;) Tack (: När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf? Säker på att dom är i rätt format? Står vad programmet kan visa för filer. .ABR verkar det som. Dom är i .ABR Hmm... Och i "bläddra" formatet, letar den efter .ABR där då? Tror det ska vara enda alternativet, men annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 (redigerat) Tack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2) Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;) Tack (: När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf? Säker på att dom är i rätt format? Står vad programmet kan visa för filer. .ABR verkar det som. Dom är i .ABR Hmm... Och i "bläddra" formatet, letar den efter .ABR där då? Tror det ska vara enda alternativet, men annars vet jag inte. Lyckades läsa in dom :) Redigerat 12 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 (redigerat) 40200: bra färgval. ganska clean dock så tycker jag att det ser konstigt ut med den bruna saken där, Texten är något du behöver jobba mer på;) Aja, försökte på mig att göra en men resultatet blev en stor fail... För tom tråkig och massa mer Redigerat 12 Oktober 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Testade lite. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 40200: bra färgval. ganska clean dock så tycker jag att det ser konstigt ut med den bruna saken där, Texten är något du behöver jobba mer på;) Aja, försökte på mig att göra en men resultatet blev en stor fail... För tom tråkig och massa mer Gillade "pentool effekterna" :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 what about mine? :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Testade lite. :) Portfolio har clean text, snygg om du har liknande bakgrund, den med soldaten är lite komplicerad, ljusare blå på det i mitten för att passa hans glasögon hade varit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 aight. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.