Gäst 40200 Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 (redigerat) Outcome från en tut Redigerat 13 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Fint men texten ser pixlig ut, har du satt den på någon "skarp" inställning? Här är något jag pillade ihop just nu.. har håltimme. http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Yoda2.png Kom just på att den är väldigt enformigt färjad.. men änyways :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonocoolJelly Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Tack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2) Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;) Tack (: När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf? Säker på att dom är i rätt format? Står vad programmet kan visa för filer. .ABR verkar det som. Dom är i .ABR Hmm... Och i "bläddra" formatet, letar den efter .ABR där då? Tror det ska vara enda alternativet, men annars vet jag inte. Lyckades läsa in dom :) Snygg bild;) Lite bättre text behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Tack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2) Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;) Tack (: När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf? Säker på att dom är i rätt format? Står vad programmet kan visa för filer. .ABR verkar det som. Dom är i .ABR Hmm... Och i "bläddra" formatet, letar den efter .ABR där då? Tror det ska vara enda alternativet, men annars vet jag inte. Lyckades läsa in dom :) Snygg bild;) Lite bättre text behövs. Tack, suger på text :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonocoolJelly Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 1-10?Nu har du lärt dig det där med texter, snygg bakrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 (redigerat) :) feedback tack, Redigerat 13 Oktober 2009 av bmth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Fint men texten ser pixlig ut, har du satt den på någon "skarp" inställning? Här är något jag pillade ihop just nu.. har håltimme. http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Yoda2.png Kom just på att den är väldigt enformigt färjad.. men änyways :P Någon chans att du kan länka rendern du använde i den? Ser ganska frän ut :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 (redigerat) 1-10? Redigerat 14 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonocoolJelly Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 1-10?8/10 Snygg men lite dåligt färgval, testa röd bakrundsfärg, inte grön. Den gjorde jag för länge sedan och den är inte så snygg och nej...kulan är inte orginalbild, den är en outcome från en tutorial. Sparade den dock i GIF så den ser lite konstig ut... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Feedback tack (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Feedback tack (:Ganska mörk på sidorna, klipp ut eller sätt mer färg (om du vill ha mörkare på sidorna kan du ta en mjuk pensel på kanske 300 px och sen ändra blandningsalternativ för det lagret eller opacitet så det inte blir 100% svart utan smälter in bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.