fredu Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Här e ngt jag gjorde från en tut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Gjorde dessa utifrån tutorials. Hade lite egen insipartion med dock ((: http://img202.imageshack.us/img202/3706/jooker.png http://img14.imageshack.us/img14/1961/ironmanj.png Dessa två nedersta gjorde jag helt ur huvet. Men dock så har jag lärt mig stilen av den jag gjorde som är över här ((: http://img259.imageshack.us/img259/605/moasignature.png http://img94.imageshack.us/img94/2447/moaavatar.png Redigerat 23 Oktober 2009 av Peterssonaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) kritik tack:) Redigerat 23 Oktober 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Kritik!Gillade inte texten, gillade inte bakgrunden, gillade inte strecken eller pelarna du har gjort, gillar inte nått förutom rendern, den var soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Kritik!Gillade inte texten, gillade inte bakgrunden, gillade inte strecken eller pelarna du har gjort, gillar inte nått förutom rendern, den var soft. >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Slängde ihop något lite snabbt så det är inget avancerat ser ni nog. Kommer inte att använda den till något tror jag :P Men jag vill i alla fall ha kritik! ;) EDIT: Hade ingen ram kom jag på och jag ville inte ha en vanlig så jag gjorde 2an (som är högst upp) kritik på den med! Redigerat 24 Oktober 2009 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Slängde ihop något lite snabbt så det är inget avancerat ser ni nog. Kommer inte att använda den till något tror jag :P Men jag vill i alla fall ha kritik! ;) EDIT: Hade ingen ram kom jag på och jag ville inte ha en vanlig så jag gjorde 2an (som är högst upp) kritik på den med! Färgerna passar inte, sen ser den översta störd utGe mig kritik på min half life bild Redigerat 24 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Det enda som skiljer den översta från den anndra är att jag inte ville ha en fyrkant :P så det som du värkar tycka är stört ska vara så ;) och det är ju bara svart, röd och en render med Ezio? Din Half life bild var ganska bra men jag gillar inte tomma bilder. var för mycket tom rum utan något speciellt att kolla på :( EDIT: Glömde att nämna att alla färger i min bild ska skilja sig från varandra, dvs att man tydligt ska se skillnaden på dom olika färgerna. Redigerat 24 Oktober 2009 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det enda som skiljer den översta från den anndra är att jag inte ville ha en fyrkant :P se det som du värkar tycka är stört ska vara så ;) och det är ju bara svart, röd och en render med Ezio? Din Half life bild var ganska bra men jag gillar inte tomma bilder. var för mycket tom rum utan något speciellt att kolla på :( EDIT: Glömde att nämna att alla färger i min bild ska skilja sig från varandra, dvs att man tydligt ska se skillnaden på dom olika färgerna. rendern passade inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Jag försöker ju inte få allt att smälta ihop, men om du har något annat sett att få den att passa in så tipsa gärna. Redigerat 24 Oktober 2009 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.