bmth Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Känns som att jag aldrig kommer få till det där med smudge tool :huh: Nån som kan ge tips elle bra tutorials ? Redigerat 24 Oktober 2009 av bmth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Smudging görs ofta bäst med en vanlig roundbrush och med strength runt 90% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Klippte ut en render(första gången jag klipper ut en render) http://i36.tinypic.com/2dawsag.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) Klippte ut en render(första gången jag klipper ut en render)Förminska bilden lite ''/ Redigerat 25 Oktober 2009 av Freduboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Klippte ut en render(första gången jag klipper ut en render)Använd Pentool och varför är det en svart glödrand runt den? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Klippte ut en render(första gången jag klipper ut en render)Använd Pentool och varför är det en svart glödrand runt den? :o Har använt pen tool :o, vette fan vrf det är svart glödrand runt (använde pen tool för att cutta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) Känns som att jag aldrig kommer få till det där med smudge tool :huh: Nån som kan ge tips elle bra tutorials ? Sen för att få olika smudge mönster använder du andra brushes, det finns brushes i photoshop som funkar bra, sen beroende på bilden kan du förminska brushen och ändra hårdheten. Så där gör jag i alla fall när jag ska smudgea, dock med en mer raspig brush. Tänk på att smudgen på ironman inte blev så snygg då bakgrunden inte var något snyggt att blenda in i :P Klippte ut en render(första gången jag klipper ut en render) Använd Pentool och varför är det en svart glödrand runt den? :o Har använt pen tool :o, vette fan vrf det är svart glödrand runt (använde pen tool för att cutta) Du kanske hade ludd i markeringen när du klepp ut den. Redigerat 25 Oktober 2009 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 GTA Chinatown Wars! 0-10?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) GTA Chinatown Wars! 0-10?? Väldigt konstig bakgrund för GTA, brukar dom inte ha fler personer som är "målade" i bakgrunden, eller typ en stad? Sen pentool saken runt hans vapen? va fan :P idén för texten var snygg dock. 6/10 Redigerat 25 Oktober 2009 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) GTA Chinatown Wars! 0-10?? Väldigt konstig bakgrund för GTA, brukar dom inte ha fler personer som är "målade" i bakgrunden, eller typ en stad? Sen pentool saken runt hans vapen? va fan :P idén för texten var snygg dock. 6/10 :P v2 ''/ 0-10?? Redigerat 25 Oktober 2009 av Freduboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Kritik!Vad står på kanten? Med brunt?Man iaf 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.