Nissebils Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag suger på PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 :)Nja, väldigt simpel. Gillade inte bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Lulz Edit: Högre grafik nu. Redigerat 2 Juli 2010 av zXiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Min Tredje bild i Gimp, Kritik pls. Redigerat 2 Juli 2010 av SaaiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Min Tredje bild i Gimp, Kritik pls. Trodde du gjorde splash effekten själv, men ser nu att det är brushes du använder. För simpel, väldigt simpel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Min Tredje bild i Gimp, Kritik pls. Trodde du gjorde splash effekten själv, men ser nu att det är brushes du använder. För simpel, väldigt simpel. ok, vet riktigt inte hur jag får fram effekter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Brunbjornsmanniska.png Pentool i illustrator Inget märkvärdigt precis men ändå ;P Den blev inte så fin i avatar storlek dock :/ Redigerat 2 Juli 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Brunbjornsmanniska.png Pentool i illustrator Inget märkvärdigt precis men ändå ;P Den blev inte så fin i avatar storlek dock :/ Jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Jag gillar.Jag gillar dig! :wub:Den är ioförsig lite rippad från 'Den Svenska Björnstammen' Men hittade ingen bra bild som man kunde göra om själv så gjorde en egen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 (redigerat) Tråkig/enformig färg, för lite annat än render/stock och smudgen, smudgen ser dock rätt bra ut i mönstret ;) Btw någon som kan tipsa om någon bra newbie tutorial för c4d? :3 Redigerat 3 Juli 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.