↗ till inläggetDen e f*n stilren och helt j*vlar perfektEn ny :)
Kommentar?
Bästa Avatar/banner/bild
↗ till inläggetoki, vah tkr ni? gärna en kommentar också undrar jag ifall ni vet nåt bra ställe för anime renders jag hittar inga har googlat rätt så mkt. ja ja 1-10?
kan inte nån kommentera den, den e f*n den bästa jag har gjort :D
ja vet jag suger :(
↗ till inläggetDet är ju knappt någon bild bara svart över hela. Texten passar inte alls.En ny :)
Kommentar?
Snällaaa kommentarer!?
1-10 ? : P
↗ till inläggetTack.Vilken av dem menar du?
en jag hade med i totorios banner-tävling
och jag skulle verkligen vilja att no kommenterade denna och betygsätt gärna 1-10?
6/10.
Ful text, men snygg bakrund. Rendern kunde varit bättre.
↗ till inläggetFick lite insperation av Mosa1NaganT, så det blev spiderman tema.
Först en sig:
http://i13.photobucket.com/albums/a271/darkness_krystal/spidermanwithname.jpg
Sedan en större bild:
(båda med mitt namn på så ingen får för sig att jag snott dom)
Tar gärna emot kometarer och sånt!
Skjuter fram mina egena i hopp om att få en komentar.
↗ till inläggethär e en jävligt snygg som jag har gjort fast med utan text och render.
och snälla kan jag få en kommentar på den förr och den här, plz!!! 1-10?????
Mashemoto: Du gör framsteg.
Selene: Jag gillar allt du gör inklusive denna! 9/10 :)
Vilmerdaking: Tvivlar på att du gjort den, du brukar alltid placera ut text.
↗ till inläggethär e en jävligt snygg som jag har gjort fast med utan text och render.
Jag lovar att jag har gjort den jag kunde bara inte hitta ett bra ställe att sätta texten. jag kan till och med säga hur jag gjorde den. först så tog jag en lila bakgrund och sen gick jag in på filter> återgivning> linsöverstrålning. och så hade jag bakgrunden och sen så la jag bara till en C4D render och sjusterade färgerna och la på okärpa. :)
↗ till inläggetEn färg med Lens Flare och en render på. Alltså tre lager. Försök att vara liiite kreativare?här e en jävligt snygg som jag har gjort fast med utan text och render.
men jag vet inte vad jag ska göra mer, kan inte du säga nåt jag kan göra för att göra dom snyggare!! :(
http://img183.imageshack.us/img183/3051/c4dsigwarriorzz6.jpg
1-10?
LillBerra:definitivt 10/10
<----------min nya avatar kommentera och betygsätt....
↗ till inläggetSkitbra blend. ;D Du måste sätta färg på dina C4D's, ser väldigt kladdigt ut med så många olika. Ctrl-U bara. >;) Jobba på bakgrunden till vänster vid rendern också. Fin annars.http://img183.imageshack.us/img183/3051/c4dsigwarriorzz6.jpg
1-10?
↗ till inläggetkom igen snälla!LillBerra:definitivt 10/10
<----------min nya avatar kommentera och betygsätt....
Betygsätt och kommentera denna bannern oxå!!