Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Var hittar man gokarten??? På GTA san andreas. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicke_the_evil Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Du måste ha klarat ett uppdrag då man jagar en kille med svävare och gokart. Sen spawnar den vid Madd Dogs Crib det stora huset vid Vinewood skylten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Rättare sagt jagar man OG Loc.. <_< Du hittar Go Karten vid huvud entrén. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) Jag klarade det uppdraget idag :D Men var hittar jag den sen?? Redigerat 23 Januari 2005 av Simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 på en tomt i pickle pine =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) jo, men det finns väl många tomter där <_< Det kanske ligger vid nåt stort så man typ kan känna igen det?? Redigerat 23 Januari 2005 av Simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Du hittar Go Karten vid huvud entrén. Har ju redan svarat dig.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) okej, jag ska se om jag hittar den :D Redigerat 23 Januari 2005 av Simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Om du kommer från Mulholland Intersection o ska köra upp för berget, (under Winewood skylten), så ser du en lite gångväg på vänster sida. kör upp där, o vägen slutar vid huvudentrén vart även Go Karten finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_king_of_GTA_ Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 i öknen på en topp av ett berg så finns de 2 hus i de ena e den en fallskärm o i de andra carten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 i öknen på en topp av ett berg så finns de 2 hus i de ena e den en fallskärm o i de andra carten var i öken??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 ja hittade den i ett hus i nån liten by i lv området ( minns inte vilken ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg