Gun Guy Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 Vad finns längst ner i 100 trails below rugerport?
Gun Guy Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2005 Bonetail? Låter som Hooktail och Gloomtail! Vänta lite Bonetail. E-ee-e e det änu ett syskon till Hooktail!? EN DRAKE! Wow honom ska jag möta perfekt till min tatellog samling brevid Hooktail och Gloomtail. Ehum är han bra?
Joko Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 han är svårare än shadow queen men ja tyckte ändå att han va lätt
Gun Guy Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2005 GGGGGGGAAAAAHHHHHHHH! :blink: :wacko: . Det var som... PERFEKT!!!!!!! Hur ser han ut? Hur myket hp har han. vad skadar han? Har han någon svag punkt? Ricket eller något. Eeehhh... glöm det där om Ricket.
Joko Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 hur han ser ut ??? han ser ut som hooktail och gloomtail fast han är gjord a ben han har 200 liv och tar 8 han kan också gö så att mario brinner och sånt (tips göp massa life shroom och ha massa lucky badge på dig)
Gun Guy Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2005 Han är omöjlig att besegra ingen tvekan om det. Spesielt med att ha gåt igenom hundra trails. omöjligt alltså. Det finns ju inte ens så man kan gå tilbaka ochsen dit utan att gå igenom hundra trails. eller? föresten spotar han ut något när han dör?
Joko Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 han spottar ut return postage lite tips på hur du ska komma ner till han: klara den där trubbeln där man ska hitta kokboken åt den där tanten som kokar grejer kommer inte ihåg va hon hette när du har klarat de uppdrget kan du be henne att koka två grejer då ska du ge henne en ultra shroom och en jammin jelly då får du en jelly ultra som fyller på 50 liv och 50 blommkraft gör flera sånna dom är väldigt användbara i pit of 100 trails och så ska så köpa massa life shroom dom är också användbara
Gäst Spirtual Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 han spottar ut return postage lite tips på hur du ska komma ner till han: klara den där trubbeln där man ska hitta kokboken åt den där tanten som kokar grejer kommer inte ihåg va hon hette när du har klarat de uppdrget kan du be henne att koka två grejer då ska du ge henne en ultra shroom och en jammin jelly då får du en jelly ultra som fyller på 50 liv och 50 blommkraft gör flera sånna dom är väldigt användbara i pit of 100 trails och så ska så köpa massa life shroom dom är också användbara Om ni inte hittar kokboken så kan jag säga att den ligger i ett rum i Creepy Steeple(man ska rulla in i rummet)..nästan vid entrén
Gun Guy Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) Jag har gjort det Trubblet för länge sen. Jag behöver hjälp med Bub-ulber eller vad han nu hetter med hans truble. Det är en bloma i Petaburg. Jag kan inte hitta någon Cake mix. Redigerat 23 Januari 2005 av Gun Guy
Joko Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 hur långt har du kommit i pit of 100 trails ???
Rekommendera inlägg