timmax Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Det skall finnas en pokemon med stjärnansikte och örhängen. Vad heter den och hur fångar man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magmaren Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 den heter jirachi och man måste ladda ner den från gc-spelet pokemon channel :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 jag har inte colloseums bonus disk ( :( synd) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Lol det är jättelätt!! :lol: köp Pokémon Channel och spela i 6 dagar sen när du har tittat klart på Pichu Bros (Med Jirachi :) )på den stora stjärn grunkan så kan du få Jirachi som alternativ på ett ställe som nån annan får förklara OBS!Du måste ha minst en Hall of Fame på "datorn" i Pokémon Ruby & Sapphire Bonus-Disk behöver man inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 min kompis har bonus disken man kan inte få jirachi där från början får man ett ägg och jag kläkte ägget och det kom ut en smaublu det finns andra ägg zigzagon om man stopar in 100 pokemon skity om stopar in 500 pokemon pichu om man stopar in 1499 pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ska ingen nånsin fatta att det går med AR och GS också! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 min kompis har bonus disken man kan inte få jirachi där från början får man ett ägg och jag kläkte ägget och det kom ut en smaublu det finns andra ägg zigzagon om man stopar in 100 pokemon skity om stopar in 500 pokemon pichu om man stopar in 1499 pokemon alltså va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 H a n snackar om poemon BOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 lite onödigt och köpa pokemon canal bara för jirathi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Jag tror de spelet är kul. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 lite onödigt och köpa pokemon canal bara för jirathi Jag håller med! Det är bättre att köpa AR då kan man få både Deoxys och Jirachi! Rättare sagt man kan få alla Pokémon!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 InZeto: det är bättre att köpa Channel än att löpa risken att förstöra spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg